Prachtig Bert, voor deze kijk in je gitaar-keuken!

Nederlands KPA draadje..
-
-
(dubbel post)
-
Bedankt Bert voor je toelichting!
Zou je nog je visie kunnen geven m.b.t. monitoring, anders dan 'in-ear'.
Heb jij hier enige ervaring mee? Zou je kiezen voor een 'standaard' cabinet of juist voor een FRFR cabinet (welk merk)? Je hoort steeds vaker dat 'Kemper' gitaristen juist weer overstappen van een 'FRFR' naar 'standaard' cabinet.
Gr.
-
Nou ja, een advies kan ik je niet echt geven...
Ik heb mijn profiles wel getest met een poweramp en een "normale'" gitaar cab via monitor out op de Kemper. Dat klinkt super goed in ieder geval.
FRFR is eigenlijk hetzelfde als op een studio monitor spelen dus uiteindelijk is het gewoon proberen wat je gaaf vindt klinken...
Maw, gewoon proberen wat voor jou het lekkerste werkt, het klinkt in ieder geval allemaal goed..Bert
-
Leuk stukje in 'De gitarist' Bert!
Ik zie ook nog een Fender en Marshall op de foto staan
-
Leuk stukje in 'De gitarist' Bert!
Ik zie ook nog een Fender en Marshall op de foto staan
Dank je @fligher !! Fender zit in mijn profile pakket, een 62'er showman.
De Marshall niet, misschien in het volgende want 't is wel een hele goede !!Bert
-
De Nederlandse draadjes worden overheerst door Bert...
terecht: ik was , denk ik , zo'n beetje de eerste die Berts profiles aanschafte...zijn de enige profiles die ik gebruik, by far het beste ! -
Ja, Ernie is helemaal niet meer in beeld -
terecht: ik was , denk ik , zo'n beetje de eerste die Berts profiles aanschafte...zijn de enige profiles die ik gebruik, by far het beste !Haha, nou ja, overheerst, valt toch wel mee...
Maar thnx @leftypeaks voor je geweldige compliment !!Bert
-
Hey taalgenoten, iemand zin in een klassieker in een nieuw jasje?
-
Leuk! klinkt goed, geeft het nummer wat "prog rock" gevoel...
top -
hoi iedereen ik heb een vraag heb de profiles van bert over de pa een ks set geprobeerd en tot mijn verbazing klinken ze op mijn monitor wel goed maar op de pa die helemaal recht staat helemaal niet hoe kan dat toch?
-
hoi iedereen ik heb een vraag heb de profiles van bert over de pa een ks set geprobeerd en tot mijn verbazing klinken ze op mijn monitor wel goed maar op de pa die helemaal recht staat helemaal niet hoe kan dat toch?
Ha Gerard, dat kan in principe ook niet....
Kan je vertellen hoe je routing is...? Pak je live een andere output..? Heb je pure cab aanstaan...? Is er iets mis met de PA..?
-
ik ga van de kemper main out naar de pa stereo.de pa is 100%.en pure cab staat op 3.5. Maar vooral bedankt voor je reactie bvd gerard
-
ik ga van de kemper main out naar de pa stereo.de pa is 100%.en pure cab staat op 3.5. Maar vooral bedankt voor je reactie bvd gerard
Begin eens met “pure cab” uit te zetten Gerard
-
heb ik afgezet bert maar het helpt niet veel.
-
hallo ik heb een vraag mijn kemper start niet meer op na mijn laatste update 7.3 wie kan mij helpen?
-
wat staat er in 't scherm? en hoe is 't gekomen?
-
-
hij leest geen USB meer en reageert óók niet meer op laptop